Party party!!
[DATUM: 2010-03-27 TID: 14:44:33]

Hej på er!!
Party ikväll!!
Duschad, naglarna är fixade. Nu ska håret blåsas, plattas och stylas, sminket ska på plats och klänningen ska på. Idag ignorerar jag att jag är på tok för tjock. Idag ska jag ha kul! Fuck the fatness! =D

Stella är sjuk... =( Hög feber hela dagen. Så Johans föräldrar blir här med barnen ikväll istället för att de ska sova där. Johan kommer bara äta middag med sina kompisar i Västerås och sen åker han hem till barnen så de får sova hemma is ina sängar när de inte är friska. Svante är dock bättre idag, börjar känna igen honom! =)
Idag gick Svante 5 steg!!! =D Härligt!!

Nej, nu måste jag höja musiken och sätta fart!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0