Paradise-Jackie!!
[DATUM: 2010-03-22 TID: 09:30:44]

Finns det nån skönare människa?!?!
Hon är så jävla störtskön!! Skriver precis vad hon tycker och tänker i sin blogg. Ger oss smaskigt skvaller och är personlig som få.. Jag gillar henne skarpt. Hon gjorde faktiskt intryck på mig redan i Paradise. Första avsnitten så undrade jag vad det var för blåst brud.. Men sen växte hon. Jag tycker att hon var den enda som verkade bry sig om andra. Som var snäll go, verklig, och precis som människor i allmänhet. Hon var glad för det mesta, ledsen ibland, sur, gillade att fest aoch ha roligt och hon verkade bara så härlig!

Jag hoppas för allt i världen att hon fortsätter vara den härliga, jordnära tjejen och att inte kändisskapet förstör henne. Men de flesta av hennes tankar och planer verkar genomtänkta.

Nej, nu ska jag kika vidare. Stella är på dagis och Svante sover som en stock! Han sov från att jag satte honom i bilen påväg till dagis, lyfte med honon in på dagis, han låg på golvet där och sov, lyfte ut till bilen, åkte hem, ut ur bilen, klädde av lite coh lade honom i sängen. Skaaapligt trött lillgris! <3
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0