Magsjuka... =S
[DATUM: 2010-03-15 TID: 07:07:06]

Godmorgon!! =)
Har haft en skaplig natt! =) Stella somnade i soffan utan välling vid åttatiden igår. Hon har gjort så flera gånger nu. Jättetrött och vägrar äta vällingen. Undrar om hon håller på att sluta med den..? Synd, för det har vart en så mysig stund! =(
Svante vaknade vid fyra och fick lite mat.
Johan fick honom att somna om tillslut, han är bättre med barnen på natten än jag. Jag har svårt att få dem att somna om..

Det går magsjuka på dagis. Minst tre är sjuka. Usch och blä, jag vill inte!!! =S Tänker hålla Stella hemma från dagis nån dag nu. Vill verkligen inte bli sjuk. Men jag har en känsla av att vi kommer få´t iaf.. =( Känns inte så kul att ha henne hemma. Hon skulle nog behöva en dagissväng och bli lite aktiverad. Hon är så gnällig, sur och trotsig. Vi får se om det är nå bättre idag än igår. Hade tänkt åka in till Sala och fika med Anna K och Malin idag, men jag tänker inte åka när Stella är som hon är. Kommer inte bli nå roligt att fika då.. =( AVvaktar några dager med sånt och se om den här lilla fasen går över.



Nej, ska läsa lite bloggar och äta lite frukost.
Kram på er!! =D


Kommentarer
Postat av: ewe

hur gammal e stella?

min Oliver som är 2 år och 5 månader har kommit in i värsta trotsen någonsin. han är konstant tjurig och vet verkligen vad han vill och inte vill :) antar att det är 2 årstrotsen som kommit.

2010-03-15 @ 08:18:30
URL: http://ewev.se
Postat av: ulrica

Vet hur det e. Fick vända på Linns dagis idag, då e det en unge som kräkts där på morgonen. Så Linn e hemma idag. Ja brukar försöka ha dom hemma när det e magis på dagis. det e tusen gånger lättare än att torka kräks var o varannan dag....kepp up karin!

2010-03-15 @ 09:05:05
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Emma

En såndär unge har jag också nu. Eller han är inte tjurig och så utan han är bara konstant jobbig :P Han vet ju precis vad han inte får göra och det är det han passar på att göra nu. Lyssnar gör han heller inte. Visst är det helt normalt, men det är ändå jobbigt.



Och det där med vällingen känner jag också igen. Från det att Linus började äta välling på kvällen så satt han alltid i mitt knä och åt, men sen bara ville han inte ha längre. Då blir man lite ledsen :P Men det funkar lika bra utan välling. Han får lite yoghurt innan han ska sova istället.



Hoppas dagen blir bra, utan allt för mycket trots :)

2010-03-15 @ 10:12:33
URL: http://eemmasemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0