Jobb, jobb, jobb!!
[DATUM: 2010-03-20 TID: 08:54:50]

Godmorgon!
Inatt har vi äntligen sovit bra! Johan va upp till Svante en gång, men annars så sov vi heeeela natten! =D Guud så skönt det var! Stella sov till kl.8!!
Svante vaknade vid sjutiden.
Jag hade tagit med mig lite kläder hem från jobbet så jag höll på och provade en massa. Blev nån grej, men behöver andra sorlekar på vissa, mindre faktiskt! =D

Det var riktigt kulatt jobba igår. Så jag hoppas att dte blir lika kul idag! Det är ju ballonglördag coh man får smälla en ballong. I den ballongen finns en liten lapp med mellan 5-50% rabatt på hela köpet. Det brukar uppskattas! =)
Efter jobbet är det fika med Becca som gäller och sen får vi se vad
kvällskvisten har att bjuda på.

Vet ni? Johan är bäst!! <3

Nej, fixa lite innan jag ska åak till jobbet.
Ha en skön lördag!!
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0