Goood-kall-morgon!! =D
[DATUM: 2010-03-22 TID: 06:25:52]

Moooorning!!
Sovit såååå skönt inatt!! Ingen av barnen har vaknat. Vaknade bara till av Johans klockan vid fyra, men somnade om fort. Var sååå trött. Vi sex vaknade Stella och var "vällatugen"! Vällingsugen, så vi gick upp och åt välling. =)
Känner mig riktigt pigg idag! Hoppas att Svante är piggare idag..
Först så ska jag ringa till dagis och höra om de är några som vart magsjuka sista 5 dagarana. Om det är lugnt så ska Stella på dagis, annars så får hon vara hemma några dagar till. Men det vore kul för henne att få komma iväg lite. Sen ska jag se om Svante är frisk, för då ska vi till tandläkaren i eftermiddag, annars ska vi ringa och avboka det.

Efter det så ska jag rina en studievägledare och snacka lite..
Har lite frågor.. =P
Spännande!!


Uppdaterade bilddagboken igårkväll.. =)

Nej, nu vaknade Svante!
Vi hörs.. =)


Kommentarer
Postat av: Linda

Åh så söta dom är dina små troll :D

Och vad spännande med studievägledaren, hoppas du berättar om du har några planer på att börja plugga eller något sen :D

2010-03-22 @ 19:21:59
URL: http://lindaoelvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0