Febertös..<3
[DATUM: 2010-03-24 TID: 21:37:57]

Jättemysig kväll! =)
Fick en liten påskblomma av Kicki och barnen fick superfina kläder!
En hel påse! =D Tack så jättemycket!! Massor med fint!! =D
Tyvärr så fick Stell ahög feber. Men hon åt 1,5 våffla. Det var bra. Skruttan.. <3 Men sen har hon bara setat i soffan och velat sitta i min famn.. <3
Nu sover båda barnen. Jag hoppas på en bättre natt än igår.

ÄVen om de är sjuka så måste jag in till stan imorgon. Så de får helt enkelt följa med. Får försöka ta det lugnt iaf. Måste in på Coop och handla lite. Sen ska jag in på LIndex en snabbis och sen ska jag hämta lit egrejer som jag ska få av Anna L. Hoppas det inte blir för jobbigt för dem. Men om man är hemma så brukar de ju lek aoch springa runt även om det är sjuka. Så vi får väl se..

Nej, kika på sista delen av underbara Grey´s innan det är läggdax. 
Godnatt.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0