Damit!! Bilder..
[DATUM: 2010-03-14 TID: 21:43:10]

Damit!
Inlägget jag skrev försvann...

Hade lite funderingar om framtiden.. Hur jag ska göra? Vad jag ska göra?
Vad jag VILL göra? Om jag vill...? Osv...

Har iaf haft en grymt härlig hela med kusinmys <3, melodifestival, korvgrillning, fika, shopping, framtidsplaner, mys med våra fina (Men väldigt trotsiga (trotsig dotter..)) barn, tyvärr lite feber på Svante, sol och andra härligheter!

Vet inte om Stella ska få vara hemma från dagis imorgon. Har vart måga som har magsjuka har jag hört.. =S Men vi får se.. Hon har inte vart sitt roligaste jag sista dagarna. Trotsig, gnällig och allmänt på dåligt humör.. =(

Tack för en välbehövlig, mysig och rolig lördagkväll Anna-Karin!! Guld värt!! <3

Bildbomb från helgen!!


Mellis i solen på altanen!! =)


Galet fin Stella!! <3


Jag och två trötta barn... <3


Korvgrillning hos Kicki och Lars!! <3


Trots och hemskt humör... =(


Vi fick en snabbfika med vackra Leo!! <3


Fina familjen Ivarson/Hällström!! <3


Trötta barn på shopping och fika med Anna K. =)


Jag och Johan donade i källaren och försöker få till ett kontor till honom därnere.
Jag älskar dig! <3

Hoppas att alla har haft en lika lång och härlig helg som jag har haft!!
Ha en bra vecka! Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0