Bra gjort!!
[DATUM: 2010-03-18 TID: 08:44:00]

Godmorgon!
Maten igår blev rätt så god. =) Johan överraskade med att komma hem tidigt! =) Så han coh Stella gick ut en stund medans jag lagade klart det sista på maten. Efter maten så åkte jag till Sala och simmade och solade. Såååå skönt! Blev faktiskt imponerad av att jag simmade 60 längder i sträck. Det var ju så länge sen jag simmade. Visst, det tog 45 min, men iaf!=) Mucho nöjd!!!! =D
Från i måndags har det redan hänt lite på vikten. Får se om jag lyckas fortsätta. Har iaf slarvat en massa, minst en gång varje dag, men ändå gått neråt. Så nu måste jag hålla det såhär så jag fortsätter neråt. Håll tummarna för mig! =D


Sammetsögat.. <3


Kavat tjej äter mellis! =)

Inatt har vi sovit förträffligt. Stella vägrade sova i sin säng igår så hon sov hos oss från start.. =/ Sen sov jag till 04.30 när Svante ville ha lite välling och sen sov vi vidare till 07.07 LYX!!!!!! =D Helt underbart, känner mig riktigt pigg!

Idag blir det oxå hemmadag.. Boooring, men lika så bra fallom de drar på dåliga magar.. =S Ska försöka gå ut en stund på eftermiddagen iaf. Sen ska vi äta tacos ikväll och om jag hinner så åker jag coh simmar ikväll igen. =) Håller tummarna att det ska gå vägen, vore skönt om det blev två gånger den här veckan iaf.
På fredag jobbar jag coh på kvällen ska vi till Kicki och Lars och äta. Lördag jobbar jag och sen ska jag fika med Becca. <3 På kvällen får vi se vad det blir.

Nej läsa lite bloggar och sen ska vi se vad vi ska hitta på idag.
Ska iaf tvätta lite, har andra maskinen i redan. =)
Kram på er.. =) Ha en härlig dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0