Bra gjort Karin!!
[DATUM: 2010-03-18 TID: 21:38:33]

Idag har jag vart superdiuktig!
Tvättat 4 maskiner, renast upp vår stooora klädhög, hängt upp och slängt i tvätten, sorterat allas tvätt, vikt och lagt in i skåpen och hängt in, plockat ur och i diskmaskinen, dammsugit, plockat undan och vart allmänt duktig! =) Tills Johan kom hem så hade jag gjort tacos. Efter det bar det av till Sala för att simma. Simmade bara 30 min, men 50 längder. Bra där! Sen solade jag och sen promenerade jag hem till Tomas där min skjuts var. Tack Lars!
Känne rmig väldigt nöjd över att jag åkte och simmade, fastän jag var så trött.
Nu är jag faktiskt heeeeelt sluT! Ska se Criminal minds och sen soooova!

Imorgon är det jobb, lunch med Anna K (antagligen) och på kvällen är dte middag hos JOhan föräldrar som gäller. LÖrdag jobbar jag coh sen fika med söta Becca, länge sen igen nu.. =/ Men det ska bli såå mysigt! =)

Nej, tillbaka till soffan! Godnatt!! <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Ja det ska det verkligen bli :D

2010-03-18 @ 22:24:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0