Bra där!
[DATUM: 2010-03-21 TID: 07:47:32]

Vågade mig till vågen nyss.. =S
Var aningens nervös.. Åt ju tårta, track läsk, fryspizza, vin och popcorn igår..
Men ändå så var det neråt! BRA!!! Blev jätteglad, är så himla rädd att jag ska komma i i de dumma banorna igen... Usch, vet hur lätt det är att trilla dit.. =/
Men nu blev jag peppad!
Ska och handla i eftermiddag och tänker köpa en massa sallad så jag kan göra min god kycklingsallad med fetaost i veckan. Ska nog göra en sån där sallad med rödbetor också. Mums!! =)

Jaja, tänkte bara berätta att jag blev glad! =D


Kommentarer
Postat av: Becca

Härlig känsla :) Du är så duktig som orkar kämpa!

2010-03-21 @ 08:46:55
Postat av: ullis

bra jobbat!! sallad med rödbetor e MUMMA!!!

2010-03-21 @ 10:08:35
URL: http://sanningmedmodifikation.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0