Blonda slingor! =)
[DATUM: 2010-03-25 TID: 19:27:57]

Hej alla gulliga!
Här har dte haglat in kommentarer medans jag var borta. =)
Det verkar som om ni tycker blondt i nån form. Tur att det var det enda jag hade hemma och orkade inte åka till affären. Nu sitter jag med singhätta och gör massor med tunna, blonda slingor. Har ju sån utväxt så jag försöker göra i två omgångar. Sitter med första delen nu. Tänkte ha färgen på utväxten 10 min längre än det som är färgat tidigare. Har en känsla av att dte KAN bli fäckigt..
Men det är värt ett försök.
Blir det inte bra så får jag väl försäka färga på nåt annat vis.. =S

Svanten har vart rätt så pigg efter hostmedicinen. Den sööög han i sig! Haha, tror att det var gott! =) Vi glömde ge honom innan han skulle sova.
Men vaknar han nåt så får han då.
Stella fick 39 graders feber igen på eftermiddagen.. *suckar..* Stackarns liten. Fattar inte att det kan pendla så mycket...

Jaha, borde vara dax att ha i resten av färgen nu..
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Jeanette Wassberg

Stackars lilla lilla Stella! Hoppas verkligen inte att han åkt på det Karl haft med långdragen hög feber =( Krya på henne och Svante-mannen så mycket!



Jättekul och få se dig och ge dig en kram igår iaf!



Ha det bäst så höres vi när jag kommer hem!



Kramar

2010-03-26 @ 08:37:57
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Frida

Undrar om det är samma virus vi haft! Här pendlade febern i 1 månad. Hoppas dom kryar på dig snart, jobbigt när dom är sjuka!

2010-03-26 @ 08:46:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0