Bättre idag.. =)
[DATUM: 2010-03-24 TID: 10:06:56]

Godförmiddag!
Natten blev lite småtung.. Var upp vid halv ett och stoppade i napp och kramade Svante lite. Sen vid tvåtiden så vaknade han och hade 38,5 i feber och ville inte somna om. Men lite vatten, alvedon och ny blöja så gick det tillslut... Pjuh.. Men vid fem så var dte dax igen. Då kom först Stella in och sen fick Svante välling. Men då somnade han direkt iaf. Sen sov vi till 6.40 innan Stella väckte mig.
Sov dunderhårt... =)

Är ändå rätt så pigg. Skönt! Hade tänkt ringa läkaren idag, men nu på morgonen så verkar Svante bättre. Nere på normal temp igen och hostan känns bättre. han hostar mer sällan och det verkar som om det "tar" bättre när hon hostar. Som om han får bort slemmet i halsen. Näsan rinner inte lika mycket heller.
Så nu hoppas jag att han är bättre.
Stella har dock börjat hostat en hel del.. =( Hoppas att det bara är hosta och att hon klarar sig från det som Svante har haft... =(



Blev lite besviken idag.. Emelie skulle ha kommit imorgon. Men vi får skjuta upp dte en månad... =( Det hade krånglat en massa och hon kommer inte hem som planerat.. =( Usch så tårkigt.. jag som sett fram emot att äntligen få ses!
Det är ju 1,5 år sen sist.. =( I miss her sooo bad!!

 Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra på lördag. Känner mig sååå opeppad för utgång.. Men det kanske blir kul bara därför?!
Man kan ju hoppas.. I don´t know.. Känner mig så satans tjock och har ingen lust att visa mig ute såhär.. Å andra sidan, varför ska dte stoppa mig fårn att gå ut. Tycker de att jag är tjock så får de väl tycka det. Jag ska kunna ha kul ändå! =S Ja vi får se hur dte känns...

Nej, börja fixa lite inför lunchen.
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0