Balsminkning! =)
[DATUM: 2010-03-23 TID: 08:10:49]

Goodmorgon!
Har sovit riktigt skönt. Var dock upp kl.00.30. Svante höll på att hosta lungorna ur sig.. =( Fick ge honom lite vatten och sen ville han inte osmna om. Så jag satt med honom i famnen i 15 min, sen somnade han igen. Skönt!
Efter det så sov jag ända till kl.6. =) Underbart!



Tänker hålla Stella hemma från dagis idag igen. Hon har hostat lite och sen var det barn som hade insjuknat i magsjuka på stora avdelningen igår. De hade iaf inte träffats nåt, så dte borde inte vara nån fara. Men vi håller oss borta. Så nu är det inge mer dagis förrän på måndag.

Svante blir ju aldrig riktigt bra. Hans temp ligger på 37,5 ungefär. Han hostar en hel del och snoret är riktigt tjockt och otäckt på morgonen. Han ser alldeles sliten ut på ögonen. Lilleman.. <3 =/ Men idag får han hänga på iaf. Han får vila hos Renate. Måste få det gjort. Har fullt upp fram till våren..


Stella äter tomaterna som inte gick åt till min frukost. <3

Förmiddagen blir lugn. Idag tänker jag inte äta en massa skit.
Idag är det skärpning igen. Gårdagen var åt helvete med massor med socker och fett.. =( Dåligt av mig! Men nu har jag ätit lite grovt bröd med creamcheese och tomat. Till lunch blir dte kyckling, fetaost och pastasallad. Mums! =) På eftermiddagen så skulle vi få fruktsallad och ikväll tror jag att det blir sallad igen eller typ makaroner och köttbullar. Johan ska på kurs i Västerås och blir sen hem.

På eftermiddagen ska vi in till Sala. Vi ska hem till Renate (Vi jobbar tillsammans på Wason). Jag har nämligen blivit tillfrågad om jag vill sminka och fixa håret på Louise till studentbalen i slutet på maj! =) Så idag ska vi göra lite testsminkning och testuppsättning av håret. Spännande!! =) Hoppas hon blir nöjd. Men det tror jag! Hon har ju lånat min balklänning också. Den har hängt i källaren sen min bal för 6 år (!) sen. gud va tiden går! Jag tror att hon kommer vara superfin i den, hon som är så mörk i håret! =)

Nej, ska kika lite bloggar innan lilleman vaknar för andra gången.
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0