Bageri?? =D
[DATUM: 2010-03-15 TID: 12:49:09]


Nån som vill starta ett bageri med mig?! =P

Vart lite sugen, men nej.. Det är nog kanske inget att satsa på ändå..

Var visst produktiv bara fram tills jag bloggade. Haha.. Vi åt lunch och sen somnade barnen igen. och jag sitter här, igen.. Haha... Ska ringa min fina Jeanette och berätta att jag faktiskt saknar henne! Gillar inte att de ska hålla på och vara magsjuka! *USCH!!!*
När kidsen vaknar så ska vi ut. Ska ta en promenad ner till BN, Johans gamla jobb och lämna tillbaka nån grej som han lånade för några dagar sen.
De är så gulliga där. När jag var och hämtade den här grejen så fick jag kramar och blev erbjuden fika. Gulliga! =)

Nej, kika vidare... TRÖTT!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette Wassbberg

Vad duktig du är vännen som bakar och donar! Trotsiga barn???? Haha, ja det har jag ju fullt upp med allt från 16 år och neråt =P



Saknar er också och fy bubblan vad jag längtar efter en normal dag! Nästan så man börjar undra hur en sån dag känns.



Lillemannen är så himla gnällig, men det är kanske för att vi andra inte är nå pigga och orkar busa som vanligt med honom. Johan är iaf ute och traskar med honom nu så han ska få sova en stund!



Kraaaaaaaaaaamar!

2010-03-16 @ 13:52:01
URL: http://nufsan.blogspot.com
Postat av: Ariann

I visited your web so many times and I do not know why I keep going back. I guess your drawing and writing are so good, they make me think about life and God. Your work is inspiring

2011-11-18 @ 07:32:11
URL: http://ariann.blogll.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0