Ångest...
[DATUM: 2010-03-10 TID: 21:12:04]

Hej på er!
Har lite ångest över det här med uppdateringar av bdb och blogg.. Har noll lust. Tror att det är för att det är trögt med viktminskningen och det går åt fel håll. har börjat äta helt galet och dåligt med motion. Har iaf fått låna ett löpband, men det är trasigt ochv i ska laga det först. Ska beställa en del imorgon och hoppas att det ska gå igång sen. För då ska ni nog se att det ska hända grejer med mig kropp. Känner mig peppad bara jag får igång det! =D Så håll tummarna för mig..

Mår rätt så dåligt över mig själv just nu. Känner mig sådär tjock och ful så att jag inet vill träffa nån. Drar mig för att träffa kompisar, famailj och bekanta.. Har sån ångest.. =( Fy fan.. Blir så ledsen på mig själv... men varför ska dte vara så svårt för mig?! Pucko.. *suck*



Jobbet ska vi inte prata om. Man får ju kommentarer i stil med: Du är ju inte pinnsmal precis... Hhmm.. Nej I know.. TACK!! Men de menar såklart inget illa, men dte är iaf inte kul. Inte just nu... Kämpigt.. Har verkligen klädångest inför varje fredag och lördag som jag ska jobba.. It sucks big time.. Vill verkligen komm aigång. Behöver bara gå ner 4 kg för att det ska kännas bättre igen.

Om några veckor ska vi på vintersemester i Idre med mamma, pappa, Anna, Robert, lilla Leo, Malin, Daniel och hela vår familj. Ska bli så himla mysigt!!!!!!!! <3 Skulle verkligen behöva tappa nåt kilo innan dess... Måste faktiskt... Så jag hoppas mycket på löpbandet!

Stella fick feber efter Vasaloppet igår. Haft feber hela dagen och nu hoppas jag att hon är bättre imorgon.



Nej, ska nog ta en dusch och sen lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad sjutton är det för dumma kommentarer`? Lyssna inte på dom osmidiga rackarna!

Jag vet dock hur det känns, det här med ångest över vikten. Hoppas du får motivationen och kommer igång. Och du, du är inte alls ful!

2010-03-10 @ 21:17:59
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Malin

Åhh vad härligt med semester.. Det är er väl unt! Och när det gäller din kropp så är det din kropp, din fina kropp som fött fram två underbara barn.. Men jag förstår dina tankar! Helt och hållet! Uppmuntranskramar till dig!

2010-03-10 @ 21:21:40
URL: http://malinjacob.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tycker dock du är superfin :D Men vet hur det känns att inte tycka om sig själv :( Jag har oxå tappat min motivation! men ska försöka igen nu! Som många andra gånger. Lycka till Karin :D Och ha en toppensemester sen :D

2010-03-12 @ 18:49:30
URL: http://thebigjourney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0