Trötta barn..?
[DATUM: 2010-06-18 TID: 15:06:11]

Höhö..
Svanteman somnade också efter lunchen. Skumt! Men, men.. Skönt att de sover. Lättare att hänga tvätt, vika tvätt, fixa mer i köket och hämta posten då. =) Nu sitter jag här med ett glad äppeljuice, läser post, kollar lite fakturor och läser bloggar. Funderar starkt på att blanda mig en drink, det är jag väl värd?! =P
Snart kommer Johan hem, han går ju på penicillin så han får iaf hålla sig nykter.. =) Ja, så ska jag nog göra. Blir nog en med juice och Passoa. MUMS!! =D

Undrar vad vi ska göra ikväll. Har inte fixat mig nåt än. Tänkte bara att vi ska äta lite gott kött och mysa till och börja med. Sen får vi väl se.
Nåt brukar vi alltid hitta på. Det gillar jag! =)
Kram på you! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0