Tärnmakeup och hårfix.. =)
[DATUM: 2010-06-12 TID: 19:15:24]

Halloj!
Idag har vart en rolig dag! Lämnade barnen hos mamma imorse.



Sen åkte jag och sminkade och fixade håret på Linda. Hennes kompis  Johanna skulle gifta sig och hon skulle vara tärna. =)



Turkos ögonskugga och silverglitter var beställt. =)

Sen fick jag fixa Johannas syster Eva också.
Gick kanon! =)



Söta lilla Wilmer som är 3 veckor var med.. <3



Efter det kunda jag inte hålla mig utan gick till Make Up Store och köpte två ögonskuggor. Älskade den turkosa som tjejerna hade med sig!



bara och myste, låg på sängen och busade och just nu håller Stella på och borstar Johans hår. Svante sitter i mitt knä och gosar. Riktigt lördagsmys!! <3



Nu ska vi snart lägga barnen och ha lite vuxenmys me spännande tv och mys!
Hoppas att ni har en skön kväll!! <3


Kommentarer
Postat av: Sarah

Härlig färg. Älskar MUS..:-)

2010-06-12 @ 20:18:28
URL: http://strimmor.wordpress.com
Postat av: Anna

Va fina tjejerna blev! :) O Vilmer - vilken liten ärta. :)



O va roligt det va att läsa i bloggen - kul med uppdatering, sweet sister!

2010-06-13 @ 23:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0