Solna here we come!!
[DATUM: 2010-06-30 TID: 07:32:32]

Godmörra godmörra!!
Känns som en bra morgon. Barnen sover än och jag är färdig. Svante vaknade vid tolv inatt och fick lite välling, men sen vägrade han sova. Verkade hur pigg som helst. Tog in honom till oss och sen bökade han runt hur länge som helst.. =/
Men sen tillslut så somnade han och nu sover han än. Måste snart väcka både honom och Stella. Det är dax för påklädning och så ska jag packa det sista. Vid 8.30 så åker vi mot Sala. Ska lämna Stella hos Kicki på hennes jobb och sen åker jag och Svante till BVC. En lite sen ettårskontroll. Spännande att se vad han väger och hur lång han är. =) Inte lika kul med sprutorna. Hoppas han håller sigs kapligt pigg, men jag antar att han kommer få feber.


Ready to go!
Kul med nån annan färg än svart.. =P


Direkt efter bvc så ska vi hämta Stella och åka mot Solna. Ska bli så mysigt!! =)
Nä, fixa oss och åka sen..
Ha några bra dagar nu! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0