Skön dag here I come!!
[DATUM: 2010-06-24 TID: 09:21:19]

Skön dag here I come!!
Barnen är på dagis efter en halvdryg natt. =S Fick iaf sova till nästan halv åtta. Mucho skönt! =) Morgonen avlöpte fint förutom att Stella kissade i min säng.. =/ Hennes morgonblöja är alltid superfull nu. Och för andra dagen på raken så har den läckt direkt på morgonen.. Ingen höjdare. Den brukar ju LÄTT hålla för allt nattkiss + en stund på morgnen.. Jaja.. Får börja byta direkt när hon
vaknar helt enkelt..

Här hemma ska jag poppa musik, städa, skriva handligslista, hoppa shinna sola lite och så ska jag duscha och göra min lite sommarfin. =)

I eftermiddag kommer Anna, Malin och Leo. Vi ska fixa, dona, äta våfflor och sen ska jag coh malin åka till Sala och handla och hämta upp Daniel som kommer med tåg. Anna, johan och barnen ska upp i skogen och fixa björk till midsommarstången. =) MYYYS!! =)

Imorgon blir dte full fart hela dagen med blomplock, klä midsommarstången, göra kransar, äta massa god mat och ha en allmänt rolig och skön dag! =) Längtar redan!
Nej, kika lite bloggar innan jag ska sätta igång.
Kram på er.. =)

GLAD MIDSOMMAR!!!!!


Kommentarer
Postat av: Tessan

Glad midsommar till er oxå! =)

2010-06-24 @ 14:19:59
URL: http://tessanl.bloggsida.se
Postat av: stina

så blev det med kisset här hemma också för ett tag sen, men vi köpte sörre storlek på blöjorna, funkade fint:) Nu sover han dock utan, stolt mamma:D Glad midsommar!!

2010-06-24 @ 20:38:48
URL: http://stinibini.blogg.se/
Postat av: Kvistan

Ja det är ju så med barn, som en bergochdalbana. Det är ju ganska så värt allt jobbigt när man får ett litet leende. Skönt att veta att det finns fler där ute som inte alltid tycker det är en dans på rosor=). Trevlig midsommar på dig och din härliga familj. Kram

2010-06-24 @ 21:23:04
URL: http://kvistan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0