Plåtslagare..? =P
[DATUM: 2010-06-14 TID: 08:05:14]

Goodmööörgon!!
Idag ska jag få prova på plåtslagaryrket. Jag ska hjälpa Johan att riva tak på ett gammalt bussgarage. Mycket spännande! Hoppas att jag klarar av höjden.. haha.. Men det ska nog gå bra. Känner mig sådär halvhet i arbetsbyxor, stor t-shirt och håret fick bli pippilottor för annars såg mitt huvud klotrunt ut.
Så jag ser ut som en tjock 12 åring i arbetskläder.. YES!! =S

Efter "jobbet" (får vara hos Johan från 9-14 när barnen är på dagis..) så ska vi till Sala och träffa bästa Anna Lundin! Oj va länge sen!
Ska bli himla kul att träffa henne! <3


Just nu sitter barnen och leker så fint med verktygslådan som Svante fick i födelsedagspresent av Anna och Niklas igår. Tack tack! =)

Nu ska jag gå och klä på de små liven och knata mot dagis.
Kram kram.. <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0