Pepp!!!! =D
[DATUM: 2010-06-28 TID: 13:30:56]

Hej igen!
Mår bättre idag. Men det är bara för att jag har tagit tag i det här igen. Men nu hoppas jag bara att det är mer långvarigt än en vecka.. Det är ju så lätt att man börjar bra, men när man gått ner 2-3 kg så börjar man unna sig saker.
Så har jag gjort 1000 ggr.. =S Men nu hoppas jag att jag kan lägga i en högre växel och köra på fullt ut!

Har iaf vart himla duktig idag! Gick och lämnade på dagis. Lämnade vagnen där och så hade jag med mig min stavar. Så tog dem hem och gick en liten extra sväng, blev väl 10 min till dagis och 15 med stavar hem typ. Efter det åt jag frukost, smal frukost.. Sen har jag betalt räkningar och försökt bli medlem i viktklubb.se igen, men dte funkade inte. Har mailat dem, hoppas på svar FORT!! Sen blev det en lätt lunch. Nu har jag vart ute och gått i 45 min. Händerna är alldeles svullna för att det är så varmT! Pjuh!! Nu är jag hemma och dricker en massa vatten. Sen ska jag gå till affärn och köpa lite frukt och gå vidare till dagis och hämta kidsen. Efter det kommer Jeanette och barnen hit och äter mellis med oss. Myspys! =)
Bra att ha sällskap, då stoppar man inte i sig en massa onyttigt.

Håll tummarna för mig nu, jag vill verkligen komma en bit på väg nu.. Har en lång väg att gå, är nog därför det är så svårt att komma igång. Men jag tror och hoppas att Teneriffaresan ska sporra mig och att jag har lite små morötter i bakfickan.. Lyckas jag gå ner 20-25 kg så kommer jag bli belönad.. =D

Nä, nu ska jag dricka lite mer..
Kämpa på lovely me!! <3


Kommentarer
Postat av: Pernilla o Milo

HÄRLIGT KARIN!!!" Kom igen kom igen kom igen!! Jag kämpar själv men suger på de där med godiset haha! Fan va illa alltså, men de e svårt dom veckorna man har Milo för det är då man måste gå o handla..

Men det här fixar vi, jag har "bara" 9 kilo kvar nu =) Nu jääävlar liksom :) Puss gumman, kanske kan ses nått i sommar??

2010-07-02 @ 06:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0