Nöjd och glad! =)
[DATUM: 2010-06-22 TID: 07:55:51]

Gooooodmorgon kära ni! <3
Mucho glad Karin!
Jag verkar vara bra nu! Nu håller jag tummarna att kidsen och maken klarar sig. Vägde mig nyss, har gått ner 3 kg på två dagar.. Kommer ju gå upp en skvätt nu när man börjar äta. Men jag ska försöka göra övergången smidig och inte för drastisk och så ska jag försöka ta några lugna (jag har fortfarande lite ont i halsen) promenader och nån cykeltur lite då och då. Känner mig lite pepp efter det här, är nere på lägsta vikten sen före jul! =) Endast 1,1 kg ifrån min lägsta invägning i höstas. Vill bara vidare härifrån! Det vart en knuff i rätt riktning! Hoppas att jag kan ta vara på den här chansen och inte faller för alla frestelser. Det är ju så himla lätt. Allt onyttigt är väldigt gott.. =S

Jag ska iaf klä på barnen nu och sen ska vi ta en liten morgonpromenix. Även om det bara blir 20 min så är det bättre än ingenting! =)
STella har vart så go på morgonen. Hon ropade vid 6.50, hämtade in henne.. Sen vände jag mig om och sen har hon legat och strykt på min rygg med både ben och armar i 30 min.. <3 Efter det så sprang hon in och lekte med Svante i 10 min. Hörde henne säga: Mamma soover Tante.. SÖT!!!! <3



Nä, klä på mina söta småttingar för en liten promenad som sagt! =)
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Åh tack så mycket, det värmer. Vill ju såklart vara med så länge som möjligt så jag får så många bilder som möjligt :-)



Det är lätt att falla för frestelser, speciellt i början, men sen blir man av med beroendet och då är det nästan inte ens gott med sötsaker. Lycka till!

2010-06-22 @ 18:38:49
URL: http://ceciliaragnarsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0