Myskväll!
[DATUM: 2010-06-17 TID: 20:56:10]

Vi åkte och kikade på dagiset i Kilbo där barnen ska vara några veckor i sommar, åkte en sväng till Sala och sen vidare till Olsbo. Blev en fika med Linda och Willmer och en sväng i ladugården. Stella älskar kossorna helt plötsligt! Hon ville inte gå därifrån! =) De stora kossorna ville hon kika på också, inte kalvarna.. Hehe..


Fina Linda och Willmer bjöd på fika! =)


Kaninungar, så hiiimla söta!! <3



Satte Stella på pottan så hon fick sitta där och rita. Gick fint! =)


Förutom att hon typ ritat på hela sig när jag vände mig om..


Men när vi flyttade in i köket och jag fixade med maten, ja då kissade
hon på pottan för första gången!! =) Stolta!!


Martin sommarjobbar hos Johan.
Första dagen och jag bjöd på glass lagom till lunchen. =)



Vi avslutade kvällen med att duscha våra busiga och glada barn!
Idag gick det hur bra som helst med båda. Stella skrek inget,
utan tyckte att det var roligt! Härlo!! =)

Klockan är 20.45 och Johan har somnat på soffan. Jobbigt att jobba på tak när solen gassar och det är såhär varmt.

Härligt med helg imorgon! Kommer bli härliga dagar med 60 årsfest, prinsessbröllop, systerbesök, en sväng till Eskilstuna djurpark och mycket annat! =)
Nä, kika lite innan läggdax.
Godnatt! <3








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0