Magsjuk... =(
[DATUM: 2010-06-20 TID: 18:11:57]

Hej på er!
Imorse vaknade jag väldigt illamående och svettig.. Dröjde inte länge innan jag fick springa på toa. Sen har jag sprungit där hela dagen.
Har iaf inte kräkts nåt och hoppas att jag slipper det.. =S 
Har legat i sängen till kl.17.. Sovit, läste lite och sen sovit igen.. Och sprungit på toa såklart.. Inte alls kul!! =( Det innebär att barnen blir hemma från dagis imorgon och på tisdag.. *suck* Det som skulle vara skönt för dem att komma iväg. De kommer nog bli lite småjobbiga om vi bara ska vara inne och
jag mår pyton.. =(

Men, men..
Ska kika runt lite, får se hur länge jag orkar sitta här. Intar nog soffan snart.
Kram..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0