Lek.. =)
[DATUM: 2010-06-13 TID: 17:13:56]

Jag och stella hade dte riktigt kul i badhuset! Hon blir så tuff vår lilla tjej!! <3
Idag har hon simpuffar och hoppade fårn kanten och donade.
Sen dess har hon sovit, hon somnade aldrig i bilen påvägen dit som jag hade tänkt... Men hon höll igång som bara den iaf.. =)
Haha, när jag kom hem så såg jag att min baddräkt är alldeles sliten. Har kommit ut en massa små gummitrådar och den är typ genomskinlig.. Hahaha.. Piiinsamt!! Men jag har redan hittat en ny som jag ska köpa. Provade en i veckan som jag gillade. Men tänkte att dne jag har duger. Men nu, nej.. Måste ha en ny!

Nu har jag plockat lite här hemma, vattnat blommor och lite sånt. Sen har jag lekt med mina nya ögonskuggor lite..

     


Tråååkväder med regn. Men det var ju fint på förmiddagen iaf! =)

Snart kommer Anna, Niklas och Thilde över och äter pizza med oss.
Nice nice.. Ska kika runt lite innan det är dax.
Puss på er!!


Kommentarer
Postat av: uLrica

OJ där va du lik din blonda syster....Inte för att hon gör märkliga miner...men ni va lika ändå!

2010-06-13 @ 17:59:37
URL: http://ulricaullman.blogspot.com
Postat av: Anna

Ruskigt lik Malin! Särskilt på grimasen. :)

2010-06-13 @ 23:16:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0