Låång dag!
[DATUM: 2010-06-16 TID: 13:50:53]

Hej!
Lång men rolig dag idag! Jag coh barnen gick upp rätt tidigt, snabbfixade oss och åkte till Sala. Där hämtade vi ut en massa skruv, spik och bitsar till Johan, handlade en MASSA mat och sen var vi på Returen och slängde MASSOR med bräder. Tog typ 20 min att lassa av allt.
Tur att jag har snälla barn som myste i bilen.. =)


Fullpackad bil!!



Hur mycket bräder som helst..

Nu snackade jag med Jeanette och jag blev ditbjuden på eftermiddagen. hon pratade om en rabarberpaj coh det lät ju mumsigt! Det är så jäkla skönt att bara hänga där hemma! Barnen leker, jag och J har alltid massor att prata om och man kan alltid bara vara sig själv! <3 Så jäkla skönt!
Idag har vi arbetsbyxor på oss allihopa. Ser rätt muppiga ut! Haha.. måste dock kolla tempen om dte blir för varmt för kidsen, men jag tror inte det.. Vi får la se..

Nej, packa lite och sticka nu kanske..
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0