Kämpar...
[DATUM: 2010-06-28 TID: 20:35:40]

Hej på er!
Jag har vart superduktig idag! Har lätt hållt mig innanför ramarna för vad jag för äta. Håller mig på 1362 kalorier/dag, sen blev det det minus motionen.
Känner mig jättenöjd över min första dag!! =)


På promenaden idag..

Dock så sitter jag här och brottas med ett fasligt sug.. Sötsug.. Vill ha kakor, lösgodis, glass, vad som helst! Men nej!! Jag vet att det är värst första veckan. Tar jag mig bara förbi den här veckan och alla frestelser så kommer det gå fint! Nu ska jag ta lite mer vatten, kanske borsta tänderna,
så hoppas jag att det går över... =S

Imorgon ska jag till Sala. Måste köpa nya gympaskor, de gamla är det typ bara skit kvar av.. Ska försöka hålla mig till en god sallad och inget mer i stan.
På onsdag åker jag till Stockholm över natten och blir kvar där till torsdagen.
Ska bli himla mysigt! Jag och barnen! Längtar redan!! =) Men först så ska Svante till BVC på en lite sen 1 årskoll + vaccination.

Nä, nu kommer Johan snart hem så han kan hålla mig ifrån skafferiet.. =P
Puss o godnatt på er!! =)


Kommentarer
Postat av: Helena Cajander

Va duktig du varit!!! Kämpa på!!

2010-06-28 @ 21:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0