Here we go!!
[DATUM: 2010-06-29 TID: 08:13:18]

Gooodmorgon!!
Jag har sovit uuuuuunderbart inatt!! Gud så skönt!! Har sovit hela natten förutom en gång när jag vaknade och var kissnödig. Bestämde mig dock för att sova vidare utan att gå upp och det gick ju också bra. =)


Redo för stan..
Ska försöka hinna med en promenad också.. =)


Idag blir det som sagt en sväng till Sala. Ska bli mucho nice. Ska nog in och prata lite med chefen om att börja jobba i höst. Har ju inte lagt ner så mycket möda på att söka några andra jobb, så jag får nog gå tillbaka ett tag. Lika bra att springa in innan värsta semestrarna börjar. Sen sk ajag kika på gympa skor och så blir dte väl en lunchdejt också. Nice nice. =)

Nä, nu ska jag väcka lilla sömntutan Stella.
Ligisten Svante har vart vaken ett tag.. =)

Alltid buusig!!


Men så himla fin!!

Ha en härlig dag i solen!! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0