Ångest....
[DATUM: 2010-06-27 TID: 23:00:22]

Att vara tjock är som ett fängelse för mig.
Jag vill helst inte gå ut, jag undviker att träffa människor som jag känner mig obekväm med, och nu vill jag inte ens träffa typ mina kompisar för att jag skäms så mycket över hur jag ser ut just nu.. Mår verkligen piss ikväll.. Inte så att jag är ledsen, men det sitter i mig idag. Det känns inte bra och ändå så infinner sig inte motivationen.. Jag VILL gå ner i vikt, men jag kan inte sluta tänka på godsaker. Det suger såååå... =(

Känns så hemskt att jag ska jobba om 3 veckor.. Snart ska ja försöka göra mig fin och stå i den där affären där alla kan titta och kommentera fritt hur skönt dte känns att jag inte är "pinnsmal" osv.. *suck* Nä tack, jag vet väl det, jag är mera trädtjock än pinnsmal.. Usch.. Jag ser så himla vidrig ut just nu.. SKÄMS!!! =(

Ska nog anmäla mig till viktklubb.se igen. Kikade lite på viktväktarnas hemsida, men nej.. Känns inte riktigt bra.. Gillar viktklubbsmetoden. Ska kolla på det imorgonbitti.. Båda barnen är på dagis så jag borde hinna med en rejäl promenad också. Kanske åka in till Sala och gå flera timmar.
Vore underbart!! Vi får se vad dagen bjuder på..

Nä.. Man borde sova.. Men känns som om jag inte kan.. Kan inte sluta tänka på allt det här.. Jag hatar det!!!!!! Fy faan..
Ge mig motivationen att gå ner 25 kg nu då!!! =S

Godnatt..



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Men älskade vän..... Jag finns här för dig hela tiden och vill du ha sällskap när du motionerar så ställer jag mer än gärna upp!



Önskar jag kunde ge dig det du behöver för att må bra <3



Du är bäst Karin på alla sätt och vis!



Puss & Kram

2010-06-28 @ 07:20:21
URL: http://nufsan.blogg.se/
Postat av: Hargitta

Du, jag känner igen mej i precis allt du skrivit i detta inlägget. Man mår dåligt över att vara fet men motivationen för att göra nåt åt det är helt putsväck! Det är mycket lättare att gömma sej under filten i soffan o äta godis... tyvärr.

tror den enda lösningen är att faktiskt för en gångs skull göra nåt man inte vill göra. röra på sej o tänka på vad man stoppar i sej. Välja vatten före läsk varje gång, stoppa i sej mängder med frukt varje gång man är sugen på godis osv... även fast man är nere på botten vad gäller självförtroende. men en sak måste du sluta övertyga dej om, att ingen kommer att tycka illa om dej bara för att du ser ut som du gör!

kramen

2010-06-28 @ 12:13:51
Postat av: Hargitta

Oj, menar självklart att du måste övertyga dej om att ingen tycker illa om dej för hur du ser ut!!

2010-06-28 @ 12:16:15
Postat av: Helena Cajander

Hej!!!



Förstår precis hur du känner dig. Har precis samma problem själv. Jag själv verkar vara en periodare va de gäller träning o nyttig mat. Har ingen spec person som jag kan ut o träna med men jag brukar försöka kämpa på själv. Som imorse när jag gick upp 04.25 för att cykla dryga milen på 30min.



Hoppas verkligen du fixar de här!! Ska försöka peppa dig fast vi inte känner varandra.

2010-06-28 @ 18:00:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0