Varning! Bajs...
[DATUM: 2010-07-29 TID: 11:31:44]

Halloj!
Hade en himla trevlig kväll med Jenny och Marcus igår! Det borde vi göra oftare, synd att det inte blir så.. =/ Vi åt hamburgare och myste på altenen tills det började bli mörkt.

Idag tänkte jag ta sovmorgon, men jag vaknade av Johan + blixtar och dunder strax före sex. Sen kunde jag inte somna om.. =/ Tillslut gick jag upp och tänkte att: Barnen vaknar väl när som helst iaf..
Grejen är bara den att Stella vaknade runt 8.15 och Svante han slog till och sov till kl.9.15!!! GALET!! Varför kunde jag inte sova imorse är min stora fråga?!?!?! *suck*

Vi är mycket stolta idag!
Stella har vart utan blöja sen imorse och det har resulterat i en lyckad kiss på pottan + att hon har bajsat på pottan för första gången!!! Vi är så stolta!! =D



Hahaha, hon ville att vi skulle knäppa kort på bajset och hon ville vara med på bilden!
Hahahahaha...

Nu sover båda barnen och ska ska försöka rensa avloppet i badrummet. Det är verkligen nästintill stopp i avloppet.. =S Tänkte vara lite duktig och fixa det själv.. Hhmm.. Får väl se hur det går..

Ikväll ska vi till Monica och Hans och fira Henriks födelsedag! =)
Det ska bli mys! Efter det så ska jag nog gå från Gärdsbo till Färnbo. Monica skulle kanske följa med. Nu hoppas vi på bra väder!
Har dock haft en halv skitdag (Skit.. haha..). Har vart gaaalet sugen på kladdkaka och var typ 2 minuter från att baka en och äta en massa smet.. Men nu tror jag att jag har hejdat mig.. Åt lunch. Dock så drog jag i mig två hamburgerbröd och en hamburgare + att jag drack cola till. Första gången på lääänge! Mums!
Nu har jag stillat mitt behov och dte blir ingen kladdkaka! Bra där! Typ..

Blir nog en lite fuskig dag, men, men.. Känner att det är tråkigt väder, jag är ledig och jag orkar inte bry mig så hårt idag.. Kommer andra dagar när jag bryr mig desto mer. Lediga dagar behövs! =)

Nej, fixa det där satans avloppet kanske..
Kram..


Kommentarer
Postat av: Jannice

Duktig Stella är! Bra att vänja dem. Wille är duktig på pottan. Men man lär påminna honom ganska mycket. Lycjka till med mer pottbesök :) Kram

2010-07-29 @ 20:59:18
URL: http://jannicelindell.blogspot.com
Postat av: Anna

Duktiga Stella! :)

2010-07-30 @ 08:36:19
Postat av: Anna-Karin

Hahaha jag dööör... Fasen så rolig hon är Stella! Krama från mig!

2010-07-30 @ 14:54:47
URL: http://www.gunstad.se/annakarin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0