Svettig!
[DATUM: 2010-07-11 TID: 21:50:14]

Halloj!
Vi hade en riktig kanondag igår! Djurpaken var en succé för båda barnen! De älskade det och Stella åkte karuseller utan att bli rädd denna gång! =D På kvällen fick vi barnvakt så vi åkte till power meet och var där hela kvällen. Det var himla mysigt! kom hem vid halv tre, herregud..! =)

Stella ville inte sova middag idag, så hon var rätt så trött på kvällskvisten. Hon däckade på vardagsrumsgolvet direkt efter att hon fått nattlinne. Jag var bara coh bytte på Svante och när jag kom tillbaka så hade hon somnat! Gulle Stella! <3


Här kan ni se hennes bett som hon fått i handen. Alldeles rött, svullet och varmt. Hon har haft det i 4-5 dagar och det har inte blivit mindre.. =S Hon har ett lika, men aningens mindre på precis samma ställe på andra handen. Skumt!

Nu ikväll har jag vart till Gärdsbo och gått två varv runt med Jeanette och Anna. Sååå skönt! =D Bra gjort tjejer, vi är grymma!! =D
Jag var duktig och cyklade till och från Gärdsbo också. =)


Svettig som bara den nu..
TRÖTT!!!!!

Snart sova, gud så skönt!!
Godnatt! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0