Strålande!!
[DATUM: 2010-07-15 TID: 08:54:40]

Goooodmooorgon kära ni!
Jag och Svante är på strålande humör idag!! Underbart!!!
Hade tappat lite mer i vikt nu på morgonen, jag blir så glad!!
Nu blir det hårdkärning helgen ut! =D
Nästa vecka ska jag jobba.. =S Scarry, hoppas att det går bra ihop med maten och träningen. Vill verkligen gå ner massor mer..

Idag är det fullspäckat. Blir tidig lunch vid 10.30. Kl 11.15 har vi tid på barn och ungdomsmedicinska i Sala. Svante ska på pricktest och jag hoppas att det går bra.. =S Efter det ska vi handla och hämta Stella vid Silköparen. På kvällen ska vi till Kicki och Lars. Där ska vi bjuda på korv med bröd och så ska jag och Kicki åka och hämta deras nya kattunge! Myyysigt! Kommer bli kul för barnen!

Nej, ska äta lite frukost!
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0