Stockholmstrip!!
[DATUM: 2010-07-13 TID: 21:57:23]

Hej på er! =)
Har haft en mysdag idag.. När barnen var på dagis så sov jag två timmar, åt mumsig lunch och vilade.. Skönt!! Har vart helt slut! När jag hämtat dem så var jag och lämnade Stella hos mormor och morfar. Hon ska sova i husvagnen med dem några dagar. =) Mysigt för henne! Hon var jätteglad!!

Sen var jag en snabbis på stan, när jag kom hem hade Johan lagat kött och grönsaker till oss. Mums! =) Efter det blev en en snabbis hem till Anna, Niklas och Thilde för en kopp te och lite snicksnack. Trevligt! =)

Nu sitter jag här och har spontanbokat en resa till Stockholm imorgon! =) Jag och Svante ska möta upp Malin på stan för lite lunch och sen blir dte shopping några timmar innan vi åker hem igen! =) Mucho kul!

Nej, förbereda för imorgon nu!
Kram kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0