Sovmorgon, typ.. =)
[DATUM: 2010-07-09 TID: 10:26:57]

Goodmorgon!!
Vi vaknade vid sju.. Jag var så satans slut så jag visste inte vad jag hette.. =S


Trött!!!

Gjorde iaf verklighet av min plan och satte Stella på pottan direkt när hon vaknade. Hennes blöja var nästan torr, typ en liten kiss under natten så jag hade stort hopp om att få en liten kiss.. =)
Hon satt där en stund, fick välling och sen skvalade det på och hon blev så glad!


Söt morgontjej som nyss kissat!!  =D

Jag blir så stolt, nu har hon kissat 2 ggr! Bra gjort!!

När hon kissat och så så vart Svante trött igen, vid åtta typ. Då tog vi tillfället i akt och lade oss vi också. Och vet ni? Vi somnade  om! Sen vaknade vi vid 10-tiden! Underbart!!!!!! =D
SVante sover än och vi ska börja fixa lunch. me like!!! =)

Kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0