Sol vare här!
[DATUM: 2010-07-07 TID: 06:31:04]

Halloj!
Solen skiner och det känns himla härligt! Hoppas att det håller i sig över dagen så vi kanske kan bada nåt i eftermiddag.. =)

Igårkväll åkte jag och gick runt Gärdsbo. Anna och Erika var med. Kul att träffa dem! =) Det blev två varv igen. Så jag gick 55 min och cyklade 30 min. Perfekt! =)

Idag ska vi till morfar och hälsa på. Blir fika så jag tänkte bestämma mig innan hur jag ska förhålla mig. MAX 2 kakor. Bara ta såna som jag VERKLIGEN vill ha och är sugen på. Annars kan det vara!
Skulle behöva in på stan. Ska byta ett par skor. Ett par jättesnygga sandaler, men de är lite trånga. =(

Nä, hoppa in i duschen..
Håret blev kanon igår förresten, tack för hjälpen Malin!! <3
Ha en härlig dag! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0