Sluuut...
[DATUM: 2010-07-12 TID: 21:25:40]

Åh herregud va trött jag är..
Eftermiddagen har vi spenderat vid Silvköparen där mamma och pappa är med husvagnen. Vi har badat och ätit mat. Mysigt! Men galet varmt...
Stod himla stilla idag, knappt nån blåst alls..

När vi kom hem så somnade jag direkt när jag stängde av bilen, barnen sov redan i sina stolar. Så efter 10 min så kom Johan och väckte mig och sa att vi måste gå in nu.. Vi lade barnen direkt och jag cyklade till Gärdsbo. Men idag orkade jag bara gå ett varv. Hade så ont i benen och axlarna. Känner mig rätt så slut i kroppen.. Cyklade iaf hem och nu sitter jag här. Ska strax krypa i säång. Men jag håller på och laddar upp sista bilderna från lördagen på bilddagboken.. Det tar sån tid.. =S

Imorgon vet jag inte alls vad jag ska hitta på. Tror dock att jag ska motionera lite mitt på dagen istället. Lite lagom, en halv-vilodag..

Nu snabbdusch och sova..
Godnatt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0