Resultat v.1..
[DATUM: 2010-07-05 TID: 06:59:53]

Godmorgon på er!
Jag har gått ner 2 kg första veckan. Det är ändå 20 % av mitt första delmål så det känns bra. Trodde nästan att det skulle vara mer. Hade gått ner 2,2 kg i torsdags och sen har jag kört hårt i helgen.. =S Men då hade väl kroppen gjort sig av med en massa vätska som den nu har samlat på sig igen när det är så varmt. För jag har verkligen skött mig..
2 kg på en vecka är iaf kanonbra! Målet är ju inte ens 1 kg/vecka. SÅ det känns väldigt bra! Igår gjorde jag en tabell där jag tog alla mina mått och skrev så jag kan föra in veckovis. Fast det blir nog lite glesare för att man ska se resultat.

Idag ska Stella och Svante till Kilbodagis. Nytt dagis alltså, får se hur det går.. Jag ska hoppa in och jobba två veckor om två veckor så det måste gå bra.. =S Önska oss lycka till!



Nä, nu ska jag äta frukost och läsa tidningen innan barnen ska upp.
Ha en bra dag!!
Kram kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Kan du inte skriva lite om vad du äter för nåt? Behöver tips. Jag är sååååå jäkla sötsugen men jag står emot än så länge..

Du är jätteduktig och jag tor nog att mer än 10 kilo kommer vara borta på dig tills September..=)

2010-07-05 @ 14:20:48
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0