Precious..
[DATUM: 2010-07-16 TID: 23:16:13]

Fy faan..
Såg precis filmen.. Usch så hemsk film.. Tänk att det finns människor som lever på det där viset.. Så fruktansvärt.. äckligt! Vidrigt!

Fy va jag älskar mina barn och önskar dem allt gott i världen.
Jag hoppas verkligen att jag får vara en bra mamma, en mamma som de litar på, som de älskar villkorslöst, som de är stolta över. Man har inga garantier,
men jag hoppas..

Johan är ju ute med lite grabbar så jag ska ta och krypa i säng nu. Är riktigt trött. Godnatt med er och ta hand om varandra.. <3


Kommentarer
Postat av: Becca

Du är garanterat en jättebra mamma <3. Men man blir riktigt deprimerad när man tänker på hur många barn det är som växer upp så som i filmen:(.. usch!

2010-07-17 @ 10:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0