Pepp, pepp, pepp!!!
[DATUM: 2010-07-02 TID: 09:26:47]

Hejja hejja mig!!
Det var med glädje jag ställde mig på vågen imorse. Trodde först att jag gårr ner en skvätt, men sen såg jag att jag gått ner 1 kg mer än det jag först trodde! Galet! Senaste dagarna så har jag rasat i vikt! Wonderful!! =D
Nu ska jag hålla det här! Har förberett inför helgen och skrivit i allt jag ska/får äta. Är ju massor med mat så det lär inte bli några problem. Ska försöka ut och röra på mig så mycket som jag bara kan nu!

Har nyss vart i Gärdsbo och lämnat barnen. Där lånade jag Kickis cykel och cyklade hem. Mucho skönt och 15 minuters cykeltur gills! =)


Stellson bygger sandkakor i solen..
Skepp ohoj!! =P


Söta Svante försöker komma upp på cykeln.. =)

Nä, nu sk ajag börja städa och fixa allt som ska fixas!
Vi hörs sen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0