Ofrivillig motion..
[DATUM: 2010-07-28 TID: 11:46:22]

Hehe..
Fick lite ofrivillig, men ändå bra motion!
Fick springa hem till sömmerskan för att hämta byxor som skulle ändras.. Men mina kära sommarjobbare hade inte nämnt för mig att byxorna redan var lämnade. Så jag är svettig som fan.. Hon bor n'mligen på 4 våningen.. Pjuh.. VARMT UTE!! Men det var ju bra.

Nu har jag tagit lite mellis på rasten. 2 falurågrut och vatten. Till lunch blir det en sallad på Mericato. Nån som vill sällskapa så är det bara att höra av er!! =D Jag skulle ha lunchat med Renate, men hon fick förhinder. Synd.. =/

Ikväll kommer Marcus och Jenny, jättelänge sen vi sågs! Det ska bli himla kul! Johan bjuder på hamburgare tror jag. =) Mums!!

Nej, strax jobba igen..
Kram på er... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0