Mat..
[DATUM: 2010-07-05 TID: 16:08:01]

Hej!

Sarah (http://www.strimmor.com) tyckte att jag skulle berätta lite mer vad jag äter. Visst kan jag göra det. Idag har det dock vart den halvbra dag.

Frukost åt jag:
2 limpmackor
15 g lätta
vatten

Lunch:
500 g jordgubbar
2,5 dl mjölk
vatten

Blev tyvärr inget mellis idag... Har vart så satans trött och det blir tidig middag istället. Kanske blir nåt mellis ikväll istället om jag blir hungrig.

Middag:
90 g grillad hamburgare som jag delar på två
2 hamburgerbröd
1 msk ketchup

Det var dagen idag. Ingen superdag.. Ätit nästan för lite enligt kalorierna.
Men just nu är jag inte hungrig, är väl värmen..
Får se om dte blir bättre imorgon.

Nu ska jag sätta fart på grillen så vi får mat snart!
Kram.. =)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Vad kul att du skriver ut det, man kanske får lite bra tips och mer motivation. Känner mig opeppad för att jag är sååå sugen på choklad att jag nästan vill grina..Haha.. Och colaabstinens. Men jag håller ut men är riktigt sur pga det..:-D

2010-07-06 @ 11:50:18
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0