Lunchen.. =)
[DATUM: 2010-07-06 TID: 12:26:39]

Åh va gott det blev!! =)
Köttet var supergott!! Nu sitter jag och äter sista grönsakerna.



Ett av mina bästa knep är faktiskt att äta rätt så mycket. Ni ser ju hur mycket mat det här är! Men att äta mycket av just mat. På så vis håller jag mig riktigt mätt mellan måltiderna och blir inte sugen på samma sätt.
Det här funkar kanon för mig. =)

Malin kommer hit efter jag har hämtat barnen. Blir himla kul!! =D

Nä, äta klart och läsa bloggar, ligger efter..=P


Kommentarer
Postat av: Sarah

Det där är ju kanonbra, man får ju äta mycket grönsaker och så får man proteiner ifrån köttet. Du är jätteduktig!

2010-07-07 @ 08:57:50
URL: http://strimmor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0