Känns...
[DATUM: 2010-07-27 TID: 21:42:27]


Det börjar faktiskt kännas att jag har tappat endel i vikt nu!
Provade lite kläder på H&M idag och så hade jag med mig en stoor kasse med kläder hem från jobbet och provade. Det är faktiskt flera plagg (från jobbet) som jag måste gå ner en storlek. =) Mucho glad!

Känner mig dock himla pluffsig på magen.. =( Men jag känner att det händer grejer på armarna, benen och i ansiktet. Skönt det iaf.. Men jag önskar att magen fick komma ifatt, men det kommer väl sen.. Har ju lång väg kvar.. Fast även om jag känner att jag tappat i vikt så kan jag titta på mig själv ibland och tycka att det minsann inte syns ett dugg.. =S Men jag har gått ner 11,8 kg sen i höstas, det MÅSTE synas.... =S

Nu ska jag kika runt lite. Johan och hans pappa är ute och åker motorcykel. Undrar om jag orkar gå när de kommer hem eller om dte blir imorgon kanske..
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0