Hjälpande hand..
[DATUM: 2010-07-29 TID: 17:41:04]

På lunchen kom Johan hem. Han blev kvar hemma nån timme och jag fick mig en lektion i bokföring. Grunderna hur han fakturerar, för in i bokföringsprogram osv. Jättekul! =) Meningen är väl att jag ska sköta den biten sen. Tyvärr är det ju inte så lätt att få tid att hinna gå igenom allt när barnen är vakna.
Men nu sov de som små stockar! =) Perfekt!



Tyvärr så hann jag ju inte rensa avloppet nu.. =( Så dte gör Johan nu. Heeeelt galet vilka beläggningar det var i hela rören.. Usch!! Antar att det är mitt smink som sitter där.. =S Usch och fy, tur att man tvättar bort det! Fy bubblan!

Strax så åker vi och firar Henrik!
På återseende!


Kommentarer
Postat av: Anna höjer ett varningens finger, och undrar...

varför skulle ditt smink vara skitigare än t ex Johans händer eller ansikte? Tror inte det är bara ditt smink som kloggar igen rören - ta inte på dig det, kära syster.



2010-07-30 @ 08:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0