Härlig helg!!
[DATUM: 2010-07-04 TID: 18:59:58]

Hej på er!
Har haft en riktig kanonhelg i Hallstahammar med familjen!
Vi stack i fredags och var borta hela helgen.
Har myst, badat, promenerat, cyklat, skrattar, ätit gott, vilat och snackat skit! Haft en riktigt bra helg med andra ord! Bilder kommer sen.. =)

Nu är Johan ute och åker motorcykel. Barnen har badat pool och sen har de och jag duschat. Det var lite trix, men det gick! =) Nu väntar jag på att klockan ska bli åtta. Då cyklar jag till Gärdsbo och går på promenad med Jeantte och kanske Anna. Mucho nice! Jag har vart superduktig och rört på mig en massa i helgen. Längar verkligen till invägningen imorgon! Guuud så spännande! Jag har iaf tappat en massa i vikt, men hur mycket?! Shiiit va jag är peppad!!!!! =D Häääääärligt!!

Kul att jag har blivit så peppad, var ju sjukt opepp i söndags, men i måndags då jäklars körde jag igång ändå och då vände allt. Viktklubben fick mig på spåret.
Nu jäklarns ska kilona rulla!!!!!!

Nä, nu ska jag ta min solbrända kropp och kika igenom lite bilder.. =P
Kram kram.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0