Halvbra dag..
[DATUM: 2010-07-07 TID: 22:24:38]

Hej på er!
Kände mig pepp angående kakorna hos morfar imorse. Men det gick i kras när han bjöd på smörgåstårta och cider.. =S Fick ta två smala bitar och så försökte jag mata Svante med det mesta. (Det var räkor också, det tycker jag inte om...) Jag tackade nej till mer än ett litet glas cider.
Maten idag:

Frukost:
2 skogaholmslimpa
15 g lätta

Hos morfar:
Ca: 100 g smörgåstårta
2 dl cider
0,5 kaka
=(

På stan:
En grillad ciabatta med kyckling och fetaost.
Vatten

Middag:
3 dl jordgubbar
3 dl mjölk

Så idag har jag ätit 1578 kcal.. =( Min gräns ligger ju på 1362 kcal.. Men, men..
ÅKte till Gärdsbo och gick idag, fast jag var totalt slut. Tog bilen för mina ben gör ont. Har nog kört lite hårt.. Men det blev 55 min stavgång iaf. Så jag förbrände 343 kl på det. På viktklubb så får man ju dra minus det man rör på sig. Så summan av kardemumman blev ca: 1235 kcal. Så det var väl bra ändå. Men det känns skit att jag åt så mycket idag... =( Men, men.. Nya tag imorgon..

Har lite utmaningar närmsta dagarna. Imorgonkväll är vi bjudna till Anna-Karin på middag. Men vi skulle få smalmat lovade hon. På fredag ska vi till Jeanette och Johan och äta tacos (men vi kanske slänger in en promenad på kvällen där..), lördag blir det Eskilstuna djurpark om vädret är bra och på söndag tror jag att vi ska träffa mamma och pappa. Kan bli många frestelser.
Men jag ska hålla hårt i kilona!
Imorgon blir det samma lunch som häromdagen med kött och massa grönsaker.
Det är iaf väldigt smalt men man blir mätt.
SÅ jag har många kalorier över till kvällen.. =)

Här kommer lite bilder från idag:


Morfar och Svanteman.. <3


Badpojke.. =)


Bad, plask och stänk! Det var 25 grader i vattnet och alla kom i! =)


Efter badet var vi lite småfryssna och myste i handdukar. =)


Blötdjur!


Gungning och lek i minilekparken vid badplatsen.. =)


Malin hyr en stunga med den här vackra badplatsen/utsikten! =D


Söt-Svante! <3


Glad grabb leker med kottar.. =)


Johan kom... <3


Vi gosade.. <3


Snoppade lokala jordgubbar....


Hela familjen äter jordgubbar! Eller nej, inte Svante..
Han fick nektarin, tror han är känslig mot jordgubbar.. =(


Underbart!!!!!!!! <3


Johan tyckte att det var kallt trots 25 grader.. =S
Men han kom i tillslut! =D

Det har vart en underbart mysig dag iaf!
Tack Malin!! <3
Nej, hänga tvätt, kolla upp lunch till barnen och hoppa i säng..
Godnatt!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske kan testa att äta något annat till frukost. tex gröt med kanel och torkade frukter eller museli. så håller du dig mer mätt och får i dig mer näring och inte behöver äta så mycket bröd heller. fast sen vet jag inte riktigt hur din metod ser ut. men bara ett tanke!

2010-07-09 @ 15:04:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0