Glaaad!! =)
[DATUM: 2010-07-10 TID: 18:29:23]

Hej igen!
Oj massor med kommentarer om förra inlägget.
Klart att det säkert var snällt menat av den här personen. Men det var bara så att jag fått kommentaren av flera nu. Det var därför jag ville klargöra ett och annat. Inget illa mot dig anonym eller nån annan som sagt nåt. Snällt att ni vill hjälpa! Men det går fint ändå just nu! =)

Elle rja, idag blev en skitdag med tacobuffé  och glass.. Säkerligen en hamburgare på Donken ikväll också.. Haha.. men, men.. Måste ju leva, kör igen imorgon! =)

Har haft en underbar dag i Eskilstuna och barnen älskade alla djur!! Stella älskar ju apor så hon trivdes!! =D Sen åkte hon karuseller och var så himla tuff!! =) En liten bergochdalbana blev det och så hästar. =)
Nu är vi hemma, men vi fick hastigt och lustigt barnvakt inatt! Så jag ska sminka om mig och sen hänger vi på cyklarna på bilen och drar till Västerås. Tänkte parkera vid mamma och pappa och cykla ner till stan och kika på bilar. Då kan Johan dricka öl och jag dricker vatten. Bra dte iaf! =) Sen kör jag hem och vi kan nakenbada i natten.. =P Hehe..
Vi får väl se hur det blir med den saken, men mys ska vi ha iaf! =D

Nä, fixa sminket så man kan visa sig ute!
Kraaaam på er!! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0