Fullt upp!!
[DATUM: 2010-07-26 TID: 06:30:52]

Godmorgon på er!
Har vart fullt upp när jag jobbat och i torsdags kväll kom Anna, Robert och Leo hit. De stannade tills i söndags, så bloggande är det sista som hunnits med..



Vi har haft en supermysig helg med god mat, besök på Elsa Anderssons café i Norberg, skratt, besök av mamma och pappa och sen avslutade vår familj helgen med att åka till Ikea och shoppa lite igår.
Så på kvällen blev det lite montering av sovlampor till barnen, hopmontering av ny datatstol, utbytning av blommor, fixa fint på Johans kontor och storstädning på Svantes rum. Himla kul att hålla på när man får lite nya grejer. =)

Nu väntar en nya arbetsvecka för mig. Den här veckan finns det lite mer att göra så det ska bli himla kul! =)

Ni som undrar hur det går med viktnedgången så går det bara bra! Har dock inte hunnit motionera så mycket i veckan.. =S Så det här veckan blev det "bara" 0,8 kg ner. Så nu (Efter 4 veckor) har jag tappat 5,4 kg och är bara 4,6 kg ifrån mitt första mål på 10 kg på 12 veckor.! =)
Men vi körde ju hårt med vikten förra hösten, sen dess har jag gått ner 11,4 kg. Det känns grymt bra!! =D Men jag blev lite peppad att försöka gå ner ordentligt den här veckan. Hoppas att det ska gå vägen! =D

Nej, nu måste jag hoppa in i duschen innan barnen vaknar!
Ha en bra dag!! =)
Kraaam.. <3


Kommentarer
Postat av: ullis

åå vilken vacker bild på anna, robbelibobban å leo!

2010-07-31 @ 16:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0