=)
[DATUM: 2010-07-14 TID: 07:45:01]

Morgon morgon!! =D
Snaaaart åker vi! Svante har vart upp, ätit välling, klätt på sig och somnat om. Perfekt! =) Jag är klar och vi ska åka om typ 30 min. Ska bli så himla kul!! Hoppas vi får nån plats på tåget, men Svante kan ju sitta i sin vagn och jag på golvet annars, inga problem. Tror iaf inte att han vill sitta still. Han är inte den typen.. hahaha.. =P

Underar vad det blir för lunhc. Blir nog inget jättesmalt, men ska försöka hålla mig ifrån Pizza Hut eller liknande. Vi får se hur dte går, kanske slutar där ändå..?! Vore bra med nån dagens eller en sallad. Måste finnas nån bra mat till lilleman + Malin som är vegetarian också..
Nä, kika runt lite innan vi åker.
Kram på er.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0