Duktiga Stella o Svante!!!
[DATUM: 2010-07-16 TID: 09:08:28]

Godmorgon! =)
Hade en skön dag igår. Prick testet gick som en dans. Galet imponerad över Svante som inte grät en endaste gång, bara tittade när de stack honom ÅTTA gånger i armen.. =( Jag tyckte det var hemskt, men han satt bara och tittade,
hur lugn som helst!! =)



Han var iaf inte allergisk mot verken soja, rågmjöl, vetemjöl, fisk, ägg eller mjölk. Jätteskönt! Så antagligen så har han bara torr hud. Fick iaf mer salva utskrivet + nå droppar måt klåda. =)
Efter det var jag och Svante till Västerås en snabbis och hämade grejer till Johan. Efter det så hämtade vi Stella på campingen. Hon har haft det kanonbra! =)

När vi åkte därifrån så åkte vi direkt till Kicki och Lars. Där åt vi korv med bröd, sen var jag och Kicki och hämtade deras nya kattunge! Blir nog en liten Sven! =) Han var så tuff och kavat!


Han älskade barnen! Han är ju van med Dennis som är lika gammal som Stella. Så Stella bar runt på lillen och Svante han busade en massa med honom! =) Sötnos!!


Barnen åker runt lite sakta på fyrhjulingen med pappa. Det gillades! =)

På kvällen blev den sedvanliga promenixen med Jeanette på 55 min. Tur att vi gick tidigare än vanligt, annars hade vi nog inte hunnit innan regnet.. =S

Idag har vi sovit till åtta. Skönt! Vaknade lite tidigare och hade världens mensvärk, jag som knappt har mens. Skumt! Jaja, nu har det nästan gått över skönt.. Stella kissade inte på pottan imorse, men hon fick springa utan. Nu hade hon gått och satt sig där och kissat, 45 min senare!
Jag blev så glad och hon var stolt! =D

Nu ska jag snart äta en sen frukost. Vi halv elva tänkte jag gå och bjuda grabbarna vid bussgaraget på glass, sen hemåt för lunch. Ikväll ska vi skjutsa Johan till stan. Han ska ut med lite grabbar. Vi ska hem för en myskväll tillsammans med mina kusiner Anna-Karin och Anders!! =)

Ne, kika lite innan frukost.
Kram.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0